در این مقاله ، آموزش تولید محتوا در اینستاگرام ما در مورد بازاریابی در این اینستاگرام صحبت کردیم. بسته به نحوه تولید محتوا در اینستاگرام ، بازاریابی صفحه ای نقش مهمی در ظاهر شما ایفا می کند. بنابراین به این مقاله بپیوندید.

اینستاگرام دسترسی فوق العاده ای به مارک هایی با بیش از 1.16 میلیارد هدف تبلیغاتی ارائه می دهد. موفقیت احتمالی بازاریابی اینستاگرامی امسال به طرز چشمگیری افزایش یافته است – تنها در سه ماهه آخر 76 میلیون نفر در حال افزایش هستند. 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل در یک تجارت مشغول هستند. کالاهای مصرفی به تنهایی سودآور نیستند. بیش از 36 درصد از تصمیم گیرندگان B2B هنگام تحقیق در مورد محصولات و خدمات جدید از اینستاگرام استفاده می کنند. این صفحه آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را به روز کنید ، چه مبتدی باشید و چه یک متخصص مجرب.

پاداش: 14 هزینه صرفه جویی در وقت برای کاربران برقی اینستاگرام. برای ایجاد محتوای مهم ، لیستی از میانبرهای مخفی را از تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite دریافت کنید.
یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید

قبل از شروع آموزش ساخت محتوا در اینستاگرامE ، به یک حساب Instagram یا یک حساب Instagram نیاز دارید. اگر یکی از آنها را دارید ، نکات زیر را بگذارید. اگر حساب شخصی دارید ، می توانید یک گام عددی بردارید. 3 از این مقررات

اگر در اینستاگرام تازه کار هستید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید ، چه باید بکنید:

مرحله 1: برنامه Instagram را بارگیری کنید

برای iOS

برای اندروید
مرحله 2: ثبت نام کنید

برنامه را بر اساس آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام باز کنید. یک حساب جدید (iOS) ایجاد کنید یا از طریق ایمیل یا شماره تلفن (در Android) بنویسید. ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید. رمز عبور خود را بسازید اطلاعات نمایه خود را پر کنید (بیشتر) نکته 4) و روی بعدی کلیک کنید.
مرحله 3: وارد حساب کاربری خود شوید

وارد پروفایل خود شوید و بر اساس نماد همبرگر در گوشه بالا سمت راست مطابق آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام کلیک کنید. روی Settings و سپس Account کلیک کنید. روی “تغییر به حساب حرفه ای” کلیک کنید. روی تجارت کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. از یک حساب استفاده کنید.

اگر موارد بالا را رها کرده اید و قصد دارید از سایر نکات بازاریابی شخصی در اینستاگرام استفاده کنید ، باید تجدید نظر کنید.
صندوق های پستی

اطلاعات تماس و دکمه تماس برای کار روی نمایه خود

آموزش ساخت محتوا در اینستاگرام Account Builder مزایای خاص خود را برای تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا دارد. اما برای اکثر بازاریابان ، حساب کجاست. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، به ابتدای پست برگردید و حساب خود را تغییر دهید.

اهداف خود را به روشنی دوره تولید محتوا اینستاگرام مشخص کنید

همه بسترهای اجتماعی ابزار هستند. اما شما نمی توانید از این ابزارها به طور م useثر استفاده کنید مگر اینکه بدانید در حال ساخت چه چیزی هستید. بازاریابی اینستاگرامی می تواند برای بازاریابان مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. به دنبال … هستی:

برای کسب و کار خود حضور آنلاین ایجاد کنید؟

آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید؟

آیا اطلاعات جدیدی دارید؟

آیا نام تجاری خود را به عنوان رهبر صنعت ایجاد می کنید؟

آیا محصولات را از برنامه می فروشید؟