دنیای هنری یک هنرمند هرگز به پایان نمی رسد. زیرا ایده های جدید در هر زمان و مکان به سراغ شما می آیند و شما را در خلق آثار جدید همراهی می کنند. اگر بعد از فارغ التحصیلی در حال تحصیل به عنوان یک هنرمند هستید ، می توانید در یک استودیوی کوچک به کار خود ادامه دهید و به موفقیت چشمگیر یا مستقل در خانه برسید. اگر قصد ایجاد انیمیشن را دارید و از ساخت انیمیشن تعجب دارید و به دنبال آموزش انیمیشن و یک دوره انیمیشن هستید ، ادامه این مقاله را حتما بخوانید.

برای یادگیری انیمیشن .. بخش جلوه ها میراث خود را مربوط به روزهای سنتی دیزنی می داند ، که پس از آن زندگی و حرکت را در پدیده هایی از هر مقیاس و اندازه زنده می کند: از اقیانوس قدرتمند و منعقد شده در پینوکیو گرفته تا جادوی ساده و ظریف پیکسی تینکر. گرد و غبار قبل از هر فیلم بر فراز قلعه سیندرلا پرواز می کند.
اگر هنوز شک دارید که چگونه یک انیمیشن بسازیم … می توانید بگویید که در دوره CG فعلی ، همه چیز مثل هم است ، تولید امواج اقیانوس برای کیلومترها برای اجرای السا ، یا صدها ویژگی خاص و لوازم جانبی برای خراب کردن وونلوفا ، برای انجام انیمیشن از قاب اصلی گرفته تا برگهای در حال سقوط. دوست دارم بگویم که ما مسئول زندگی در هر صفحه ای هستیم که چهره ای ندارد.
Moana (2016) اثرات آب و آتش
امروز می خواهم مراحل معرفی اثر را در فیلم دنبال کنم.
چگونه تکامل برای چند روز یا ماه به مسئولیت شخصی تبدیل می شود
دستکش اعتبار نامه ای که قبل از دیدن آن در فیلم ها از آن استفاده می کنید
ایده های شغل از کجا آمده است؟

منبع تأثیر آن معمولاً از یکی از سه نیاز ناشی می شود: یا عنصر اصلی داستان است ، دنیا را برای مخاطب و شخصیت ها باورپذیرتر می کند ، یا به افزودن اعدام یا تیراندازی کمک می کند.
این سه نیاز معمولاً مشخص می کند که چه مدت برای خلق یک اثر طول می کشد و سطح بالایی از هنرمندی که آن را اداره می کند (اما این همیشه صدق نمی کند).
اثرات اصلی
وقتی تأثیر در قلب یک داستان باشد ، مانند ربات های کوچک Big Hero 6 ، که قسمت مهمی از سفر احساسی قهرمان است ، یا جادوی السا در Frozen and Frozen 2 ، که تقریباً گسترش شخصیت اوست. این یکی (در حین پیش تولید) یا حدود دو سال قبل از اکران فیلم در سینماها ، با مدیران و سایر بخشها بحث و گفتگو کنید.
بسیار ناخوشایند است که هرچه زودتر شروع به میخ زدن این جلوه ها کنید ، زیرا داستان به میزان چشمگیر و واضح بودن آن برای مخاطب بستگی دارد.
نمونه ای از یک اثر اصلی که تقریباً همه با آن آشنا هستند ، جادوی السا است.

بحث در مورد چگونگی ساخت کارتون با رایانه و طراحی شکل و شکل ظاهری آن از همان اوایل آغاز شده است ، از طراح تولید (مسئول ظاهر کلی کل فیلم) و بخش انیمیشن (تیمی که با هر فضای داخلی زندگی می کند) ، از جمله السا).))
این همکاری لازم بود زیرا بیشتر فیلم از جادوی یخ به عنوان واسطه ای استفاده می کند که السا از طریق آن احساسات خود را ابراز می کند ، بنابراین عملکرد شخصیت ها و طلسم ها باید همزمان باشند.
یک تحقیق طولانی دوره آموزش انیمیشن در مورد مکانهایی که باید در نظر گرفت مانند:
آیا حرکات یا حرکات خاصی وجود دارد که السا هنگام استفاده از جادو باید در آنها شرکت کند؟
برای اشیا temporary موقت و دائمی که تولید می کند از چه زبانی استفاده کنیم؟