لوگو ها در عایق بندی وجود ندارند: آنها باید استفاده شوند. هنگامی که طراحی لوگو خود را کامل کردید ، مرحله آخر احیای مجدد آن به عنوان بخشی از یک برنامه تجاری گسترده تر است. اگر به دنبال یادگیری طراحی لوگو هستید آموزش طراحی لوگو را در ادامه مطلب بخوانید.

در اینجا 3 نکته برای طراحی لوگو آورده شده است تا شما را در این مرحله مهم مهم راهنمایی کند.

01. همیشه نظر دوم را بگیرید
در آموزش طراحی لوگو، ارزش یک جفت چشم دوم (یا سوم) را دست کم نگیرید تا مواردی را که ممکن است در مرحله طراحی از دست داده باشید ، شناسایی کنید. هنگامی که مفهوم خود را در زمینه طراحی لوگو بررسی کردید ، همیشه وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا سو cultural تفاهمات فرهنگی ، کنایات ، اشکال ناخوشایند و کلمات و معانی پنهان وجود دارد (نمونه های بیشتری از طراحی لوگو ما را ببینید).
بسیاری از استودیوهای طراحی از پیوستگی کارهای پیشرفته روی دیوارها پشتیبانی می کنند تا امکان بررسی مداوم همتایان را فراهم کنند ، اما اگر تنها یک فریلنسر هستید ، سعی کنید برخی از همکاران معتمد را پیدا کنید که مراقب کار شما باشند – و البته برای همیشه برمی گردند.

02. بقیه دنیای مارک را توسعه دهید
طراحی لوگو تنها یک جز component کوچک از یک برنامه تجاری است – و باید به موازات سایر نقاط عملیاتی به عنوان بخشی از “دنیای نام تجاری” گسترده تر توسعه یابد. آموزش طراحی لوگو
این اصطلاح بخشی جدایی ناپذیر از روند نام تجاری London SomeOne است. همانطور که بنیانگذار سیمون مانچیپ در مصاحبه ویدیویی برای Computer Arts در بالا اظهار داشت ، آموزش طراحی لوگو و دستیابی به انسجام بین عناصر مختلف بهتر از سازگاری است.
وی ابراز تأسف می کند: “سازگاری انزوا است – هر روز همان چیز.” “یک انسجام متفاوت: روشی انعطاف پذیر و هوشمندانه برای انجام کارها.”

03. در نظر بگیرید که چگونه آن را زنده کنید
در آموزش طراحی لوگو و بازار برندهای مدرن ، یک لوگو ایستا که ساکت و آرام در گوشه یک کار طراحی تمام شده نشسته است ، اغلب کافی نیست. در نظر بگیرید که چگونه طراحی لوگو شما می تواند برای برنامه های دیجیتال در حرکت ظاهر شود و در صورت لزوم با کارشناسان انیمیشن یا گرافیک در حال حرکت برای آزمایش پتانسیل آن همکاری کنید
در ادامه آموزش طراحی لوگو  اینجا چند نمونه از لوگو های متحرک آورده شده است: اول ، مهندسی عملکرد توسط Sagmeister & Walsh ، که یک پیچ و تاب شیطانی کانو مانند را به علامت اضافه می کند. توجه داشته باشید که ساگمایستر و والش دیگر خبری از داستان ما در استودیوی جدید و والش نیستند.
و دوم ، دانشگاه باند هنرهای هلسینکی ، که برای تقویت احساس پویا و مدرن لوگو پیشرو در نوع خود خم می شود ، می پیچد و پیچ می خورد.
همانطور که روند VR ادامه می یابد ، تجارب بهتر و پیشرفته تر تجاری بیشتر و بیشتر در دسترس قرار می گیرند ، و در سال های اخیر آژانس های مارک تجاری همچنین پتانسیل طراحی عمومی و مشارکت کاربر را برای ترکیب م dynamicلفه بسیار پویاتر و غیر منتظره در طراحی لوگو بررسی کرده اند.