نوشتن یک نسخه از بسته محصول کار دشواری نیست ، اما نوشتن یک نسخه از فروشنده ممکن است دشوار باشد. موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از شروع آنها را در نظر گرفت. چه محصولی ، با چه قیمتی و به چه کسی می فروشید؟

read more

آیا محصولات را به صورت خرده فروشی می فروشید یا محصولات خود را به صورت جعبه های مقوایی مخصوص سایر مشاغل می فروشید؟ تمرکز بر روی مشتریان نکته کلیدی در درک چگونگی نوشتن نسخه خود است. روش انجام این کار این است که به مشتری بگویید که می خواهد چه چیزی را بشناسد و آن را هرچه سریعتر و صادقانه انجام دهد.

هر صفحه از یک کشوی مخصوص مهم است
اولین چیزی که هنگام تنظیم نسخه خود باید به خاطر داشته باشید این است که هر طرف جعبه یا بسته باید به تنهایی بایستد. زیرا بسته بندی حرکت می کند و فشار می آورد. مشتریان می توانند محصول را تحویل بگیرند ، اطلاعات را بخوانند و در قفسه دیگری از قفسه قرار دهند. این بدان معناست که هنگام کار با پنل های دیگر ، مشارکت در آن دشوار است. هر پنل نباید محتوای منحصر به فردی را به فروش برساند ، اما باید بدانید که هر پنل مهم است.

با یک داستان بیشتر بفروشید
یکی از راه های شروع به فکر کردن در مورد نوشتن بسته های خوب بسته به محصول خود ، آزمایش داستان است. داستان به مشتری می گوید شما کی هستید و محصول شما چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. هنگام نوشتن داستان ، سعی می کنید رابطه قوی تری با مشتری برقرار کنید. شما برای آنها توضیح می دهید که چرا اهمیت می دهند. اقلام موجود در محصول شما مشتری خود را با پول خود به اشتراک می گذارند.

یک راه در واقع رفتن داستان استفاده از ظاهر POP یا مقوایی است. مزیت استفاده از این نمایشگرهای مقوایی سخت این است که فضای و فضای بیشتری برای روایت داستان شما وجود دارد. این بدان معنا نیست که شما می خواهید مشتری را با یک پاراگراف کامل بارگیری کنید. اما این به شما امکان می دهد تا یک قلم بزرگتر ایجاد کنید ، و به شما امکان می دهد تصاویر بیشتری را در نزدیکی یا پشت همان قلم ایجاد کنید ، که می تواند به شما کمک کند فشار بیشتری بر نسخه خود وارد کنید.

بهتر است اصطلاحات اصطلاح را به پایین بیندازید
یکی دیگر از نکات مهم که هنگام طراحی نسخه خود نباید از آن چشم پوشی کنید این است که مطمئن شوید اصطلاحات اصطلاحات خاص یا کلمات کلیدی را در آن وارد نمی کنید. Buzzwords ممکن است هوشمندانه به نظر برسد اما ممکن است باعث شود مشتری فکر کند به نظر می رسد یک محصول جالب است اما من مزایای واقعی آن را درک نمی کنم.

در پست بعدی ما به جزئیات فنی و الزامات مربوط به کپی کردن بسته بندی محصول خواهیم پرداخت.

هنگام نوشتن یک نسخه برای بسته بندی محصول ، بسیاری از موارد باید مورد توجه قرار گیرند. عناصر سبک و ملاحظات انتخاب کلمه وجود دارد که شما باید انجام دهید. شما باید به این فکر کنید که برای چه کسی می نویسید و مخاطب شما چیست. اما همچنین شرایط فنی بیشتری نیز وجود دارد که باید برآورده شوند. به عنوان مثال ، آیا می دانید هنگام ترجمه از انگلیسی به فرانسوی تعداد کلمات افزایش می یابد؟ یا آیا شما تفاوت بین نوع کپی مورد نیاز برای عناوین را با نسخه مورد نیاز برای یک متن کوچکتر و توصیفی درک می کنید؟ چه در حال تهیه کپی برای جعبه های سفارشی باشید و چه در پنجره های بازشو ، مهم این است که بهترین روش های مورد نیاز را در نظر بگیرید.

برای کمک به فروش از ابزارهایی استفاده کنید
هنگامی که ما در مورد الزامات فنی صحبت می کنیم ، منظور ما از استفاده درست از دستور زبان است. آخرین چیزی که می خواهید کپی کردن خطاهای بسته بندی دستوری محصول است. فکر می کنید این اتفاق نمی افتد؟ این خطاها را مشاهده کنید و خودتان ببینید. برای جلوگیری از خطاهای دستوری از ابزاری مانند Grammerly استفاده کنید. این واقعاً می تواند به شما کمک کند مجموعه ای از انواع مختلف خطاها را شناسایی کنید. این نوع اشتباهات قطعاً به بهبود فروش کمک نمی کند. اگر یک محصول غذایی خریداری می کنید و خطاهای هجی را مشاهده می کنید ، چقدر اطمینان دارید که مواد اولیه برای مصرف آن بی خطر است؟ اما فقط غلط های املایی نیستند که می توانند مشکل ساز شوند. نوشتن نسخه بسته بندی نوع کاملاً مشخصی از نسخه است. شما می خواهید از نوشتن نسخه ای که به نظر می رسد برای یک مجله یا جزوه نوشته شده است خودداری کنید. یک کپی که برای بسته بندی خرده فروشی یا نمایشگرهای خرده فروشی نوشته شده است ، به یک کلمه کوتاه احتیاج دارد که باید توجه مشتری را در کمتر از سه ثانیه جلب کند.

نحوه ساخت نسخه کپی
ساختن کپی به روش صحیح رمز توجه مشتری است. بیایید به عنوان مثال یک جعبه مقوایی استاندارد را در نظر بگیریم. شما می خواهید از صفحه جلوی جعبه برای برجسته کردن نکات کلیدی در مورد محصول خود استفاده کنید. صفحه جلو باید توضیح دهد که تفاوت محصول شما با رقبا چیست. با این وجود توجه داشته باشید که می توانید محصول خود را با توجه به شخصیت و لحن نیز متمایز کنید. شما باید در مورد محصول خود یک جمله کوتاه بی ادب با حروف بزرگ بنویسید. این نوع ساختار کپی ممکن است بیشتر در مورد تمایز مارک باشد تا تمایز مولفه برای مثال. بعد ، بیایید پانل های دیگر را بررسی کنیم. سایر تابلوهای جعبه نیز باید پیام خود را منتقل کنند.