طراحی کارت ویزیت تاثیر فراوانی روی روند جذب مشتری و سودسازی برای کسب و کار ها دارد. از این رو استفاده از کلاس ها و دوره جامع آموزش طراحی کارت ویزیت راه شما را برای یادگیری اصول و ترفند های مهم در طراحی یک کارت ویزیت هموار تر می کند و سریع تر می توانید به نتیجه ی مطلوب در حوزه ی کاری خود برسید.

 

چاپ و طراحی کسب و کار با نرم افزار تجاری Logoese چیزی فراتر از ارتباط داده های تلفن همراه است. اگر به درستی پوشانده شود ، در برابر بسیاری از شرایط ناسازگار مقاومت خواهد کرد. هنگام نوشتن کارت ویزیت ، در نظر گرفتن کاربر مهم است. در ادامه لیستی از سوالات مهم در مورد مشتریان و مخاطبان کار شما که قبل از شروع آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ لازم است به آن ها پاسخ دهید آورده شده است:

چه کسی آنها را می بیند؟ (برای طراحی)
آنها از چه کسی استفاده خواهند کرد؟ (توجه داشته باشید)
چگونه آن را ذخیره می کنند؟ (تکمیل شده)
آیا داخل کیف پول قرار می گیرد یا به صورت دیجیتالی قابل مشاهده است؟ (ورق)
همه این سوالات بسیار مهم هستند ، به جز کارت متوفی شما ، زیرا اطلاعات موجود در آن اندازه کیف پول را توجیه نمی کند ، یا اینکه ویژگی خاصی وجود ندارد که به مشتریان یادآوری نکند. کاری که شرکت انجام می دهد. ، و گرچه شما بسیار ساده هستید و با دیگران گم شده اید ، این بسیار مهم است. همه اینها را به خاطر بسپارید و تعادل مناسبی را برای یک کار موفق ، امیدوار کننده ، چشم نواز و مهم کسب کنید.

.
تجارت تجاری تجارت – آسان است

در انتخاب قالب چاپ خود نیز همین مورد وجود دارد
شما می خواهید متفاوت باشید اما نه آنقدر متفاوت که مشتری شما را گیج کند. باز هم ، این مهم است که اگر شما به مشتریان سنتی روی آورده اید که انتظار دارند سهام فونت و کاغذ سنتی تر باشد ، یا افراد ماجراجوی که از شرکت شما ریسک می کنند در اندازه ، برش ، مواد و پایان استفاده کنند. افراد می خواهند شناسایی کنند … به آنها کمک کنید با شرکت شما ارتباط برقرار کنند. اگر حتی جلوتر رفتید ، باید به استفاده از کارت های دو طرفه فکر کنید. شما می خواهید کارت های ویزیت شما از هر زاویه ای شناخته شود و می توانید از فضا استفاده کنید. گاهی حتی درج اطلاعاتی که می تواند به مشتری در زندگی روزمره او کمک کند عاقلانه است. تقویم ، زمان / ارز / مبدل سیستم متریک ، نقشه کوچک اتوبوس / مترو – اینها می توانند ایده های خوبی باشند ، به شرطی که بتوانید با شرکت خود تماس بگیرید و دلیل وجود این ابزار را بدانید. نه فقط آن را داخل آن قرار دهید زیرا بسیار جالب و مفید است. مشتریان شما می خواهند که منطقی باشد.

سهام کاغذ تفاوت ایجاد می کند
گزینه های کاغذی کارت های ویزیت ، کاغذ طراحی عالی می تواند به تهدید تبدیل شود ، درصورتی که لایه ای که روی آن چاپ شده کیفیت یکسانی را نشان نمی دهد.
ضخامت (وزن کاغذ) ، روکش براق ، بدون پوشش ، پایان مات ؛ کتان ، سفید ، طبیعی ، سفید خورشیدی ، بافتی یا صاف؟ موجودی کاغذ را می توان به عنوان بخشی از روند طراحی در نظر گرفت و انتخاب یکی از آنهایی که به نظر می رسد دشوار نیست.

برخی از مواردی که باید هنگام انتخاب سهام کاغذی برای کارت های کسب و کار خود در نظر بگیرید:

آیا طراحی من معاصر است یا مدرن؟
کاغذ براق به طرح های رنگارنگ جلوه و نشاط بیشتری می بخشد
سهام بافت مانند پارچه کتانی یا اصطلاح ظرافت را منتقل می کند و مقالات برتر محسوب می شود
رنگ ها و سایه های کاغذی می توانند بر روی رنگ های طراحی شما تأثیر بگذارند
جدای از موارد فوق ، خانه های کاغذی مجموعه ای شگفت انگیز از انواع کاغذ را تولید می کنند که می توانند طراحی شما را فراتر از حد مجاز قرار دهند و میزان ماندگاری را بیش از حد انتظار افزایش دهند.

لمس پایان
برخی از شما ممکن است ریسک پذیر یا خارج از چارچوب اندیشه باشید. شما دوست دارید متفاوت باشید و می خواهید کارت ویزیت شما نیز این ویژگی ها را بیان کند.
همانطور که در بالا دیدیم: گزینه ها ، گزینه ها ، گزینه ها همه چیزهایی است که داریم. به یاد داشته باشید که ترکیب درستی از ساختار ، رنگ ، کاغذ و آخرین مورد را انتخاب کنید. یک پایان نادرست یا غیرضروری می تواند زیبایی کارت ویزیت کاملاً طراحی شده و حساب شده را از بین ببرد.

در اینجا برخی از متداول ترین کارت های کسب و کار شما ذکر شده است:
برش سفارشی

اشکال استاندارد و برشهای کاملاً سفارشی

کارت ویزیت دور سفارشی

لبه های گرد

یک ، دو ، سه یا هر چهار انتها را تلفظ کنید

کارت ویزیت Edges گوشه های گرد

لکه UV

پوشش UV به اشکال سفارشی

کارت ویزیت با پوشش لکه UV

منابع رایگان:

با مراجعه به صفحه الگوهای کارت ویزیت می توانید الگوهای کارت ویزیت آماده چاپ را در اندازه های استاندارد دریافت کنید
با آماده ساختن چک لیست ما برای چاپ ، مطمئن شوید که پرونده های شما آماده چاپ هستند.